Toggle Søg

Dove logo

Dove

Dove har forpligtet sig til at hjælpe kvinder med at realisere deres personlige potentiale for skønhed gennem produkter, der giver ægte omsorg.

Hos Dove mener vi, at god personlig pleje skal hjælpe den enkelte med at føle sig godt tilpas og se godt ud. Dove sigter altid efter at tilbyde produkter, som mærkbart forbedrer hudens og hårets tilstand og giver en behagelig oplevelse af pleje. Man bliver gladere, når man ser smuk ud og føler sig smuk, og det er en følelse, som alle kvinder bør opleve hver dag.

Dove har altid fejret naturlig skønhed som kernen i alt, hvad vi som varemærke gør og tror på. Ægte skønhed indebærer forskellighed – ingen kvinde er eller bør føle sig udelukket fra den skønhed, som Dove repræsenterer. Naturligt smukke kvinder er vores sande inspiration.

Dove-forskellen

Varemærket Dove så dagens lys i 1957 i USA med den revolutionerende Beauty Cleansing Bar. Med sin patenterede blanding af milde rensemidler og ¼ fugtighedscreme renser Dove’s ikoniske Beauty Bar renere end sæbe og efterlader huden ren, blød og glat. Dove er det mest anbefalede dermatologiske varemærke i USA, Canada og Frankrig og får stor opbakning blandt dermatologer over hele verden.

Kernen i Dove er at tilføre hud og hår fugt. Og dokumenteret effekt, ikke løfter, har udviklet Dove fra en Beauty Bar til et af verdens mest elskede varemærker inden for skønhed. I dag tilbyder Dove en vifte af produkter: Body washes, håndcremer, bodylotions, deodoranter, shampooer, conditioners og hårstylingprodukter, alle udviklet med ægte pleje som mål.

En nødvendig social mission

I en verden, hvor kvinder alt for ofte holder sig tilbage på grund af lavt selvværd og bekymring over deres udseende, er det Dove’s sociale mission at være med til at opmuntre kvinder og piger til at få et positivt forhold til skønhed – og at bidrage til at øge deres selvværd og derved gøre dem i stand til at udnytte deres fulde potentiale.

Dove’s Self Esteem fund fremmer udviklingen af pigers tillid til deres krop. Den leverer redskaber og resurser til at opbygge deres selvværd ved hjælp af støtte fra deres familier og andre nære relationer. Over 8,5 millioner unge mennesker har modtaget vores hjælp siden 2005, og alene i 201 deltog over 1 million i Doves selvværdsprogram i 26 lande. Vores mål er inden 2015 at have hjulpet 15 millioner piger.

Hvad er der i vores produkter?

What's in our products?

Læse mere om ingredienserne i vores personlig pleje produkter på vores europæiske hjemmeside.

Kontaktinfo

Argentina

Unilever Belgium N.V.
Humaniteitslaan/Boulevard de l’Humanité 292
1190 Brussel/Bruxelles
Belgium

Av. El Dorado No 69 B-45
7 Floor. Corporate Center building
Bogotá
Colombia

Foods
T: 018000 527517

Home & personal care
T: 018000 513130

Unilever Danmark A/S
Ørestads Boulevard 73
2300 København S

Unilever France S.A.
20 rue des Deux Gares,
92842 Rueil Malmaison Cedex

Unilever Deutschland  
GmbH
Konstantin Bark 
Am Strandkai 1
20457 Hamburg

+49(0)40-3493-3520
www.unilever.de

Hindustan Unilever Limited
Unilever House, B. D.
Sawant Marg
Chakala, Andheri (E)
Mumbai - 400 099

Unilever Japan Head Office
Nakameguro GT Tower (Reception 22F)
2-1-1
Kamimeguro, Meguro-ku
Tokyo
153-8578

Unilever Tea Kenya Limited

Kericho-Nakuru Road

P.O.Box 20 – 20200

Kericho, Kenya

Unilever (Malaysia)
Holdings SDN BHD
Level 33-35, Menara TM 
Jalan Pantai Baru
59200 Kuala Lumpur
PO BOX 11015 
50732 Kuala Lumpur
Malaysia  

Unilever N.V. Weena 455
PO Box 760 3000
DK Rotterdam
Netherlands

Martin Linges vei 25,

1364 Fornebu, Norge

Unilever Jeronimo Martins Lda.
Largo de Monterroio
Mascarenhas 1
1099-081 Lisboa
Portugal

Unilever de Puerto Rico
Professional Offices Park
997 San Roberto Street, Suite 7
San Juan, PR 0096

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

Unilever Vietnam
156 Nguyen Luong Bang Avenue
Tan Phu Ward, District 7
Ho Chi Minh City
Vietnam

tilbage til toppen