OMO

Fra flydende vaskemidler til pulver og poser hjælper Omos vaskeprodukter med at tackle genstridige pletter, selv ved lave temperaturer.

Hos Omo siger vi, at snavs er godt!

Det lyder måske usædvanligt for et vaskemiddelmærke, men der er en god grund til vores filosofi. Omo mener, at børn skal have lov til at udforske, lære og udvikle sig – og at de af og til bliver lidt beskidte, er en del af den proces.

Det er sådan, at børn lærer, udtrykker deres kreativitet og også polstrer deres immunsystemer. I en tid hvor et voksende antal børn lever et stillesiddende liv, ofte forpuppet indendørs, klistret til tv og computere, er vi ikke bange for at fejre denne gamle sandhed.

Også solgt som Persil, Skip, Breeze, Ala, Wisk, Surf og Rinso rundt om i verden giver Omos unikke teknologi familier friheden til at blive snavset - med den trygge viden, at Omo vil fjerne de besværlige pletter.

Alle børn har retten

I vores unikke studie om børns udvikling fortalte 1.500 mødre om deres håb og bekymringer for deres børn. 63% af dem afslørede, at de frygtede, at deres børn fik taget barndommen fra dem.

Denne viden inspirerede til Unilever’s Every Child has the Right-kampagne, som fokuserer på at give børn friheden til at opleve, lære og udvikle sig.
For at sikre at flest muligt kan få glæde at dette initiativ, investerer vi kraftigt i at udvikle et sortiment af produkter, som passer til enhver indkomstgruppe.

Dette har inkluderet lancering af billige produkter i lavindkomstområder i Asien og Afrika, som tilbyder Omos rengøringsstyrke og mindsker den tid, fysiske anstrengelse og vandmængde, som er nødvendig ved vask i hånden. I mange lande må man vaske tøj i hånden, hvilket er omstændeligt og tidskrævende.

Vores Cleaner Planet Plan

Et andet væsentligt aspekt af Omo-varemærket er vores engagement i Cleaner Planet Plan, hvor vi gennem flere af  Unilever’s vaskemiddelmærker minimerer vores påvirkning af miljøet.

Cleaner Planet Plan involverer reduktion af emballageaffald – som med vores Omo Small & Mighty. Det koncentrerede flydende vaskemiddel kræver en mindre flaske, hvilket sparer plads i vores transporter, så der bliver færre af dem på vejene. Faktisk kræver vores Small & Mighty-flaske 40% mindre emballage end en standardflaske med flydende vaskemiddel.

Vi har også udviklet nye formler til vores Omo-produkter, som giver effektive resultater ved lave temperaturer, hvilket medfører energibesparelser og lavere elregninger.

Flere mærker

Bamseline logo
Neutral logo

fra vores sortiment

Careline Kontakter

Argentina

Unilever de Argentina S.A.
Alf. H. Bouchard 4191
(B1605BNA)
Munro, Pdo. de Vicente López
Pcia. de Buenos Aires
T: 0800-888-6666
www.unilever.com.arLink opens in a new window

Contact Unilever ArgentinaLink opens in a new window

0800-888-6426

Tilbage til toppen