Dove

Dove har forpligtet sig til at hjælpe kvinder med at realisere deres personlige potentiale for skønhed gennem produkter, der giver ægte omsorg.

Hos Dove mener vi, at god personlig pleje skal hjælpe den enkelte med at føle sig godt tilpas og se godt ud. Dove sigter altid efter at tilbyde produkter, som mærkbart forbedrer hudens og hårets tilstand og giver en behagelig oplevelse af pleje. Man bliver gladere, når man ser smuk ud og føler sig smuk, og det er en følelse, som alle kvinder bør opleve hver dag.

Dove har altid fejret naturlig skønhed som kernen i alt, hvad vi som varemærke gør og tror på. Ægte skønhed indebærer forskellighed – ingen kvinde er eller bør føle sig udelukket fra den skønhed, som Dove repræsenterer. Naturligt smukke kvinder er vores sande inspiration.

Dove-forskellen

Varemærket Dove så dagens lys i 1957 i USA med den revolutionerende Beauty Cleansing Bar. Med sin patenterede blanding af milde rensemidler og ¼ fugtighedscreme renser Dove’s ikoniske Beauty Bar renere end sæbe og efterlader huden ren, blød og glat. Dove er det mest anbefalede dermatologiske varemærke i USA, Canada og Frankrig og får stor opbakning blandt dermatologer over hele verden.

Kernen i Dove er at tilføre hud og hår fugt. Og dokumenteret effekt, ikke løfter, har udviklet Dove fra en Beauty Bar til et af verdens mest elskede varemærker inden for skønhed. I dag tilbyder Dove en vifte af produkter: Body washes, håndcremer, bodylotions, deodoranter, shampooer, conditioners og hårstylingprodukter, alle udviklet med ægte pleje som mål.

En nødvendig social mission

I en verden, hvor kvinder alt for ofte holder sig tilbage på grund af lavt selvværd og bekymring over deres udseende, er det Dove’s sociale mission at være med til at opmuntre kvinder og piger til at få et positivt forhold til skønhed – og at bidrage til at øge deres selvværd og derved gøre dem i stand til at udnytte deres fulde potentiale.

Dove’s Self Esteem fund fremmer udviklingen af pigers tillid til deres krop. Den leverer redskaber og resurser til at opbygge deres selvværd ved hjælp af støtte fra deres familier og andre nære relationer. Over 8,5 millioner unge mennesker har modtaget vores hjælp siden 2005, og alene i 201 deltog over 1 million i Doves selvværdsprogram i 26 lande. Vores mål er inden 2015 at have hjulpet 15 millioner piger.

Flere mærker

Rexona logo
Axe logo

fra vores sortiment

Careline Kontakter

Argentina

Unilever de Argentina S.A.
Alf. H. Bouchard 4191
(B1605BNA)
Munro, Pdo. de Vicente López
Pcia. de Buenos Aires
T: 0800-888-6666
www.unilever.com.arLink opens in a new window

Contact Unilever ArgentinaLink opens in a new window

0800-888-6426

Tilbage til toppen