Vores mission

Vores mission er at bidrage til større vitalitet. Vi dækker det daglige behov for ernæringsrigtig kost, hygiejne og personlig pleje med varemærker, som gør det muligt for mennesker at se godt ud, føle sig godt tilpas og få mere ud af livet.

Sund børnVitalitet

Vi lever i et samfund i konstant forandring. Forbrugerne baserer i større og større udstrækning deres købsbeslutninger på personlige værdier. Som følge deraf kræver de også mere af de virksomheder, som står bag varemærkerne. De vil have virksomheder og varemærker, som de kan stole på.

Unilever byder disse nye forventninger velkomne. Vores historie, præget af høj produktkvalitet og erfaring i at indgå som en aktiv spiller i de lokale samfund, har givet os en stabil grund at stå på. Vi bygger videre på dette grundlag ved at tage næste skridt mod gennemsigtighed og ansvarlighed. Unilever vil være synlige i forhold til vores produkter og i alt hvad vi gør. 

I fremtiden vil vores varemærker i endnu højere udstrækning bidrage med vitalitet og livskraft. Det er et led i vores "Vitality Mission". Vi skal dække de forbrugerbehov, der opstår som konsekvens af globale udfordringer, f.eks. en ældre befolkning, urbanisering og forandrede livsstils- og forbrugsmønstre.

Vi ser en øget efterspørgsel fra forbrugerne på:

  • en sund livsstil
  • mere variation, bedre kvalitet, smag og glæde
  • tid - som i stadig højere grad er et luksusgode                   

Unilever har en unik forudsætning for at forstå forholdet mellem ernæring, hygiejne og personlig pleje takket være en stærk forskningstradition og lokal forankret forståelse for forbrugerbehov. Ved at forene virksomhedens samlede kompetencer er det vores mål at bidrage til større livskvalitet, bedre velbefindende og øget vitalitet hos vores kunder.

Unilevers fremgang hænger også meget sammen med vitaliteten i det miljø og i de samfund, som vi opererer i. Miljøet giver os de råvarer og ingredienser, som vi behøver for at fremstille vores produkter. Og velfungerende samfund giver os et sundt og voksende forbrugergrundlag.

Verden over vælger forbrugere 160 millioner gange om dagen nogle af vores varemærker - på grund af deres positive egenskaber og fordi Unilever er en virksomhed, som agerer ansvarsfuldt i forhold til sin omverden.